logo-setarhome
روشهای پرداخت

قیمت کالا

قیمت کالاهای ارائه شده در اغلب موارد  توسط  هنرمندان تولید کننده و تامین‌ کنندگان و همچنین  با محاسبه هزینه های جنبی  لحاظ می گردد و از آنجا که اغلب کالاها جنبه هنری و تبحر سازنده ملاک اصلی در تعیین قیمت است چنانچه برای مواردی نیاز به توضیح دارید کارشناسان مجموعه با شماره ای تلفن اعلام شده در سایت آماده پاسخگویی می باشند .

بدیهی است ثبت سفارش ، بدون هماهنگی قبلی به هیچ عنوان حقی را ایجاد ننموده و  منجر به تایید سفارش و ارسال کالا نخواهد شد.

نحوه پرداخت وجه 

با توجه به اینکه سازها از جمله کالاهای هنری و حساس قلمداد می گردند ، بنابراین حمل و نقل آنها فقط در شرایط قطعی شدن خرید از سوی مشتری  انجام می  پذیرد لدا لازم است تا مشتری  کمال همکاری را معمول داشته و قیمت کالا را بصورت کامل  از طریق   درگاه  بانکی   مشخص شده در سایت و یا شماره کارتی که از سوی مجموعه در سایت  اعلام و معرفی گردیده  واریز نماید ، بدیهی است ، پس از تایید واریز وجه  ، بفوریت  کالا  و ساز مورد نظر  مشتری ،  بسته بندی و  ارسال خواهد شد .

نحوه ارسال کالا

با توجه با اینکه ساز ها یک کالای هنری و با ارزش تلقی می شوند و باید با شرایط و بسته بندی خاص مهیا و ارسال گردد نحوه ارسال کالا به تناسب مسافت با وسیله نقلیه و یا استفاده از خدمات پست تیپاکس و پست ویژه اداره پست  انجام خواهد شد  .

بطور مثال:
در سطح شهر تهران با پیک در اولین فرصت بدست خریدار خواهد رسید
در سایر شهرستانها با تیپاکس، پست یا اتوبوس ( با نظر مشتری ) فرستاده خواهد شد.
و برای خریدارن در سایر نقاط جهان از طریق اداره پست بصورت بسته بندی حرفه ای و سالم طی مدت  دوهفته تا یک ماه  ( بسته به مسافت) بدست خریداران گرامی خواهد رسید.
هزینه ارسال بر عهده خریدار می‌باشد.

شرایط رفع نقص و جایگزینی و یا برگشت کالا و انصراف :

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن های  

تلفن ثابت :        66403549  – 021
تلفن همراه:      09198064585

به مرکز ارتباط مشتریان  اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، مراحل  تعویض  یا جایگزینی انجام گردد. بدیهی است پس از ۴۸ ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار محترم بخواهد وجه کالا را به طور ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور کالا و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعا و بناچار بدون نیاز به هماهنگی،  بلافاصله کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت  مجدد کالا نیز  کسر و به مشتری عودت داده نخواهد شد.

در صورت پرداخت پیش پرداخت هزینه های اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت عودت داده خواهد شد .

انصراف از خرید 

خریدار به مدت ۲ روز کاری  و تا قبل از ارسال کالا فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده را با کالای مشابه نماید، .لازم به توضیح است که تعویض  ساز و بطور کلی هر گونه کالا شامل مواردی است که  ساز مربوطه و تجهیزات و متعلقات آن  بصورت اختصاصی برای مشتری خاص تهیه و یا مناسب سازی نشده باشد.  در این موارد که کالا به سفارش مشتری مناسب سازی و  تولید  شده است به هیچ عنوان امکان عودت و تعویض وجود ندارد .

لازم به ذکر است در هر شرایطی  چنانچه جهت برگشت و یا تعویض تمام یا بخشی از کالای فروخته شده ، توافقی حاصل گردد،  تمام هزینه های ارسال و برگشت کالا و هزینه اضافی جنبی مانند بیمه  (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل ) به عهده خریدار محترم میباشد.

  • خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش در این مجموعه برای سازهای فروخته شده شامل راهنمایی لازم و کارشناسی در خصوص نحوه نگهداری از ساز و همکاری و راهنمایی بارای تنظیمات اولیه و کوک ساز  حداقل تا سه ماه پس از فروش می باشد .

همچنین در خصوص کمک به یافتن تعمیر گاه و تعمیر کاران مجرب برای  تعمیر ساز های فروخته شده که احیانا در طول زمان  آسیب دیده اند نهایت همکاری  معمول خواهد شد که ضمن تخفیف هزینه ها ، در اسرع وقت سار مربوطه تعمیر برای صاحب ساز فراهم گردد

  • نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان 
  • از مشتریان و افرادی که ابهام و یا اعتراضی در خصوص محصولات خریداری شده دارند در خواست می شود از طریق فرم موجود در صفحه تماس با ما و یا در اوقات اداری از طریق شماره تلفن های زیر موارد را مطرح نمایند .
  • تلفن ثابت :        66403549  – 021
    تلفن همراه:      09198064585

به منظور تکریم حقوق  هنرجویان و مشتریان محترم ، و رسیدگی به  ابهامات  و شکایات مشتریان گرامی تمام تلاش خود را معطوف داشته ایم تا در حداقل زمان ممکن ضمن تماس با مشتری و توضیح در خصوص ابهامات ، در صورتی که حق با مشتری باشد به فوریت ضمن دلجویی از آنها ، در حد ممکن و در محیطی دوستانه ابهامات رفع و خسارات احتمالی جبران گردد .

بدیهی است مشتری در نهایت این حق را خواهد داشت در صورت صلاحدید از طریق سایر مراجع قانونی شکایت خود را مطرح و پیگیری نماید .

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج ، برای شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز حوادث و سوانح غیر طبیعی و خارج از اختیار و موارد قوه قهریه ، سایت خدمات آموزش سه تار setarhome.com هیچ گونه مسئولیت در قبال تاخیر  در رسیدن کالا بدست مشتری و ضررو زیان احتمالی سفارش دهنده و مشتری نداشته و شرایط بر اساس   وضعیت قوه قهریه ایجاد شده اتخاذ می گردد.

enamad-2 با اطمینان خرید نمایید