logo-setarhome
قوتنین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از   سایت خدمات خانه سه تار setarhome.com

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی وب سایت خدمات خانه سه تار     setarhome.com  به دقت ملاحظه و مطالعه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌ سایت  بمنظور استفاده از خدمات و سرویسهای ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سایت است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل تمامی شرایط و قوانین سایت خدمات خانه سه تار setarhome.com از سوی کاربر تلقی می گردد.

خرید کالا از   سایت خدمات خانه سه تار setarhome.com بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمامی قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد .

فعالیت  اصلی   سایت خدمات خانه سه تار setarhome.com  پژوهش و آموزش و فروش سازهای سنتی بویژه تار و سه تار  همچنین تهیه اطلاعات و مشخصات فنی و دانستنیهای مورد نیاز مشتریان و  انجام تبلیغات لازم و بازاریابی  جهت  عرضه ، و فروش   سازهای موسیقی  سنتی و محصولات مشابه و مرتبط با آنها  می باشد.

تامین کالاها

 در اغلب موارد، این محصولات بصورت عمده  از، تولید کنندگان و یا صاحبان این محصولات تهیه  و در بازار کشور عرضه می گردند  ، بدیهی است تلاش لازم معمول خواهد شد تا علاقه مندان و مشتریان بتوانند در کمال راحتی و آرامش ضمن دسترسی به اطلاعات جدید و مشخصات محصولات و دانش فنی مربوطه انتخابی مناسب داشته و از خدمات  و سرویسهای این مجموعه نهایت استفاده را ببرند .

منابع اطلاعات کالاها

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در   سایت خدمات خانه سه تار setarhome.com از منابع زیر تامین می‌شود:

  • اطلاعاتی که توسط  تولید و تامین کننده کالا ارائه می‌شوند.
  • اطلاعاتی که در سایت‌های معتبر  و مرجع، به خصوص سایت رسمی  تولید کننده یا ارائه دهنده کالا درج شده است
  • سایر منابع ، بروشور ، مجلات و انواع رسانه های معتبر و مجاز داخلی و خارجی  
  • تحقیقات و بررسی کارشناسان مجموعه
  •  
  •  ولی در هر حال با هدف آگاه سازی مشتریان محترم و کمک به فراهم نمودن شرایطی مطلوب بمنظور  دستیابی به اطلاعات مطمین و انتخابی هر چه بهتر ، خود را ملزم و متعهد می داند، در کنار محصولات کار آمد ، اطلاعات بروز و مفید را در کمال صداقت و شفافیت  تهیه و ارائه نماید .

سایت  setarhome.com هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتویات سایتهایی که ارتباط با آنها به واسطه درج آگهی و یا لینک  آنها در سایت و فروشگاه  انجام میگردد، پذیرا نیست.

حفظ حریم شخصی مشتریان و بازدید کنندگان  محترم:

مدیران و دست اندر کاران سایت خود را در حفظ و صیانت از اطلاعات شخصی وخصوصی بازدیدکنندگان و مشتریان محترم متعهد و ملزم می دانند . در این راستا تلاش لازم معمول می گردد تا با استفاده از فن آوریهای روز دنیا و آموزش لازم به همکاران این مهم به گونه ای شایسته محقق گردد.

  بنا براین   سایت خدمات خانه سه تار setarhome.com خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه ابهام ، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

 در نهایت ضمن تشکر از کاربران گرامی که با مطالعه این شرایط و هماهنگی قبلی ، ما را در امر  خدمات دهی به مشتریان یاری می نمایند ، خواهشمند است  قبل از هر گونه  پرداخت ،   جهت اطمینان از موجود بودن کالا   و  بر طرف نمودن هر گونه ابهام در رابطه با نوع کالا ، زمان ارسال  و روش تحویل آن   با شماره های اعلام شده با کارشناسان مجموعه هماهنگ نمایند . 

حفظ و رعایت حریم شخصی و حفاظت از اطلاعات و داده ها