logo-setarhome

حفظ و رعایت حریم شخصی و حفاظت از اطلاعات و داده ها

سیاست حفظ حریم شخصی در مورد چگونگی کاربرد و استفاده از اطلاعات شخصی شما به‌منظور انجام خدمات در وب‌سایت‌، ابزارها، برنامه‌ها و خدمات خانه سه تار  ( سایت    (setarhome.com )است. توصیه می‌شود در اولین فرصت سیاست‌های ما را مطالعه فرمایید .

شما می‌توانید به‌صورت میهمان و بدون ثبت هیچ‌گونه اطلاعاتی وارد سایت خانه  سه تار  ( سایت  setarhome.com ) شده و به جستجو بپردازید

جهت خرید کالا و یا استفاده از برخی از بخشها که مشخص گردیده است نیار به نام نویسی و  عضویت در خانه  سه تار  ( سایت  setarhome.com ) ) می باشد که   شما باید نسبت به  تکمیل فرم اطلاعات فردی  اقدام نمایید لازم به توضیح است که تکمیل اطلاعات  برخی از بخشهای فرم کاملاً اختیاری است.

  • زمانی که شما نظری در وب‌سایت منتشر می‌کنید، ما داده‌هایی را که در فُرم نظرات به‌جامانده جمع‌آوری می‌کنیم. ضمناً برای شناسایی هرزنامه‌ها، نشانی IP (نشانی پروتکل اینترنت) کاربران و یوزر ایجنت (ردیابی وب) را نیز بررسی و جمع‌آوری می‌کنیم.

حفاظت  از اطلاعات و داده ها

  • اطلاعات شخصی شما کاملا با استفاده از نرم افزارهای مربوطه به دقت حفاظت می شود  و در این راستا تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا مورد استفاده تبلیغاتی قرار نگیرند.

 دقت نمایید اگر از یک رایانه مشترک یا یک رایانه در کافی‌نت به سایت ما وصل می‏شوید، توجه داشته باشید که ممکن است آدرس ایمیل شما و شماره تماس شما، در دسترس نفر بعد از شما که از آن رایانه استفاده می‏کند، قرار گیرد.

ما از اطلاعات شما در موارد ذیل استفاده می‌کنیم:

  • به‌منظور پیشرفت و شخصی‌سازی خدمات و سرویس‌ها
  • ارسال اعلامیه‌های فنی، بهنگام سازی، هشدارهای امنیتی و پیام‌های مدیریتی
  • ارسال اعلامیه‌های اطلاع‌رسانی  مربوط سایت و خدمات آن
  • پاسخ به توضیحات، سؤالات و درخواست‌های شما که از طریق بخش تماس از آن آگاه می‌شویم.
  • حفظ و رعایت حریم شخصی و حفاظت از اطلاعات و داده ها

به‌روزرسانی

ممکن است که سیاست‌های حفظ حریم شخصی در هر بازه  های زمانی در آینده تغییر پیدا کنند و یا تغییراتی در راستای اصلاح‌ و بهبود آن‌ها اعمال شود. کلیه موارد اصلاح‌شده در همین صفحه قابل‌مشاهده خواهند بود و به‌طور خودکار و به‌محض ارسال بر روی سایت، اجرا خواهند شد و شما پیشاپیش موافقت و تعهد خود را به اجرای این سیاست‏ها اعلام می‏نمایید .